Katja Andersen

Katja Andersen er Sr. konsulent hos Teradata (NYSE:TDC) og har de sidste 7 år arbejdet som konsulent indenfor customer experience management og customer strategies. Hun har endvidere haft stillinger indenfor salg, markedsføring, produktudvikling og personaleledelse. Forretningsmæssige kompetencer spænder fra kundeviden, prisstrategi, business intelligence til telco hvilket bevidner den forretningsmæssige dybde der alt sammen bunder i en stor passion for at vækste virksomheder til bedre forretning gennem bedre kunderelationer. Katja Andersen er uddannet cand.merc. fra CBS og har en MBA i international markedsføring fra OUBS. Uddannelse og viden har altid spillet en stor rolle og derfor lå det også lige for at skrive en bog om erfaringer og holdninger til det at være virksomhed i dag og sikre sig fastholdelse af ens kunder. På katjaandersen.dk kan man læse flere artikler og få ugentlig inspiration fra bloggen. Katja Andersen afholder foredrag om fastholdelse af kunder, udvikling af kunderelationen og senest også om kvinder som kunder. Privat bor Katja Andersen på Frederiksberg med sin mand Jens Verner Andersen og deres to børn. Læs mere om Katja Andersen og Mindful Customer Experience på katjaandersen.dk